tisdag 22 mars 2011

Nervöööös


Jag brukar vanligtvis inte ta så stor stress över saker och ting, det brukar oftast lösa sig på ett eller annat sätt ändå. Detta till skillnad från idag, jag ska iväg på inträdesprvo och jag är superduper nervös. Innerst inne vet jag att så fort jag kommer dit så går allt bra och inga större skandaler uppstår. 
Nå så fort som inträdesprovet är över tar jag till flaskan ;) Pampasnationaldagar kickar nämligen igång med buller och bång!

Hoppas ni har en lika soliga och fin tisdag !
Många törstiga studerande samlas i Pamaps




Solglasögon är ett måste!

2 kommentarer:

  1. hihi skoj hade vi det året, är de 2 eller 3 år sen??

    SvaraRadera
  2. Jaa-a tror nog det är 2 år sen eller kan d va 3? Skoj var det fast köandet lite tog på nerverna sista dagen och hemresan för er blev aningen kämpig :)

    SvaraRadera