tisdag 10 maj 2011

Da da dam

Ikväll blir det att bänka sig framför TV:n men inte för att det kommer ishockey utan det är ju Eurovisions semifinal nr 1. Har lite snabbt lyssnat på några låtar och det kan nog bli intressant det här! Har inte ännu hittat min favorit men kanske jag hittar den ikväll eller på torsdag.

 
 Del 2/2

Hittade ett klipp med Finlands låtar genom tiderna och kanske vi bara ska konstatera att det inte är våra starka sida att göra låtar för nån annan än oss själva. Fast visst finns där ju goldkorn med och t.o.m. en låt på svenska! Ska vi tro att 2011 blir ett undantag, kanske, vem vet...?!


-Anna

4 kommentarer:

  1. Jepp, idag blir det att bänka sig framför TV:n igen då :)

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit så här oförberedd inför eurovisionen som jag är nu, ska absolut bänka mig framför tv:n (hoppas jag hålls vaken). Vet endast Finlands och Sveriges bidrag.

    SvaraRadera
  3. Är nog inte själv heller så insatt men lite har jag kollat läget!

    SvaraRadera