onsdag 14 september 2011

Blog award

Alltså, när man tagit emot awarden skall man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare. 

Jag fick då alltså denna uppgift av Kiki och Linda som skrev såhär om min blogg:
 
"En knasig blogg med fjantiga inlägg skrivna av en rolig person :) "
"En blogg med humoristiska små korta inlägg som oftast får mig att le"
 
 Tack, kul att veta!
1. Varför började du blogga? Främst för att uppdatera mina nära på hemorten med vad som händer i mitt liv i Vasa. Samtidigt som det ju lite är som en dagbok, där man memorerar speciella händelser och saker.

2. Vilka bloggar följer du?
Oftast blir det mina kompisars som jag regelbundet surfar in på. Men ibland händer det att man hittar andra intressanta bloggar också. Tycker speciellt om fotobloggar med fina bilder.

3. Favoritfärger?
Egentligen allt som är FÄRG, men om jag måste välja så väljer jag nog blå (röd, orange eller grön)

4. Favoritfilm? 
 Oj, den va svår. Tycker om många filmer. En som jag fastna starkt för förra året var Blind Side. Fast det mesta inom film och serie är okej, jag är inte så kräsen.


5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Vart som helst! Fast just nu står Australien högst upp på listan. Har en vän som är där och det skulle vara skoj att besöka henne. Sen skulle jag gärna se östra delen av Europa och varför inte åka Route 66 med ett galet sällskap.

Nu vet jag att några i min blogkrets redan fått denna award så jag ger den till :

Minimalstreetart: som jag tycker har en fantastik idé och härliga bilder!

Anka - en modeblogg med egen stil och fina loppisfynd!

Skrelle- om livet på kåbben med glimtar av lycka i vardagen!

-Anna

3 kommentarer:

  1. oj tack så mycket! Eftersom Minimal Street Art nästan bara följer stora mega street art bloggar så låter jag personen bakom MinimalStreetArt att ta emot denna fina gåva och skicka den vidare på sin mer personliga blogg. Varsågod Oscar! -tack tack. Vi syns på oscarlehtinen.com

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din blogg också Oscar men MSA är så häftig så jag ville "dela med mej av den" :)

    SvaraRadera
  3. Bryr mig int så mycket vad folk tycker om min personliga blogg men det värmer verkligen hjärtat att folk diggar MSA!!! Tack tack!

    Fin fint att sprider MSA också. har redan fått en hel del träffar via dig! Lokalproducerad gatukonst, I say!

    SvaraRadera