fredag 29 april 2011

Bloggaward...?!

 Vet nog inte riktigt vad detta går ut på men jag ger det ett försök :-)



Reglerna för Liebster Blog Award ser ut så här: 

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.


Motivering varför jag fick den av Kiki var denna :
"En relativt ny blogg, som jag uppskattar väldigt mycket. Nu kan jag hålla bättre koll på vad äventyrar-anna håller på med."

Jag ger den nu vidare till:


Anka- en inspirerande modeblogg med fina bilder! Och så har hon världens coolaste cykel!

Jessica- en blogg om hur deras husbygge framskrider, vilket jag tycker är mycket intressant att följa med steg för steg. Väntar på resultatet!

Josefin- en blogg om roligt vardagsflum.




Hoppas alla har en fin dag, själv väntar jag på att sammandraget av bröllopet skall börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar