lördag 7 maj 2011

Utan hjälm

Välkomna till Hockeybloggen...
Jag tycker att det är kul med hockey men har konstaterat att jag kan blir rätt frustrerad under en match. Det blir lite mycket svordomar och skrik, men kanske det bara hör till?!

Sen tycker jag ju att det är lite småroligt att försöka se hur de ser ut utan hjälmen på, så nu tycker jag att vi ska utse VM:s snyggaste spelare!

So far så hör dessa till mina favoriter:
 
Mikko Koivu (Fin)
Marcus Kink (Ger)
Michael Frolik (Cze)

Vem är din favorit?

-Anna

3 kommentarer:

  1. Det blev en HP dator som ja köpte, du får se "skönheten" när du kommer hem :)... Aj snygga ishockeyspelare...tjaa ja ha nog int kolla så noga!!

    SvaraRadera
  2. Jag återkommer, måste kolla.. Niko Kapanen har tidigare hört till de jag tyckt varit snyggast, måst kolla in om läget är så fortfarande :)

    SvaraRadera
  3. Det e så sällan bara man ser dem utan hjälm å deras spelarkort är inte riktigt till deras fördel alltid ;)

    SvaraRadera